Week 2

1 mei 2018 - Agadir, Marokko

Inmiddels zit onze 2e week in Marokko bij QTM er op. we gaan steeds meer wennen aan het land. Toch denken wij dat wij als Europeanen hier nooit helemaal kunnen  wennen, omdat dingen hier gewoon totaal anders zijn en gaan. We zijn druk bezig met ontwikkelingen in de kas. We zijn bezig met een plattegrond maken en een nieuwe indelingen te maken. Ook zijn we begonnen aan het inventariseren van de bestrijdingsmiddelen.

In het afgelopen weekend hebben we lekker van de zon genoten en hebben we ook even de lokale kartbaan opgezocht. Dit was erg leuk om even wat afleiding te hebben. komende week willen we ook even de lokale souks gaan bezoeken.

Op naar week 3.

Groeten vanuit Agadir Marokko.

Thomas de Hoop

1. Annemieke:
    1 mei 2018
    Hallo mannen! Mooie opdrachten al te pakken! Ik snap dat het wennen is.. Cultuurschokkerig kan ik me voorstellen. Wat dat jullie naar de souks gaan en het spel van de handel leren kennenen Dewaele van spullen. Het wordt leuk als je het als een ‘gezellige uitdaging’ ziet, beetje dollen houden de mensen van en..vooral afdingen ;-)
    de stranden zijn ook mooi hoe ik me het herinner en er zijn mooie tours:-)
    Ik ben benieuwd naar jullie verdere avonturen ☀️
  2. Frans:
    5 mei 2018
    Hoi, ik vroeg bij Cas al of de kassen anders waren maar op deze foto's zie ik al aardig dat het best anders is. Wat zijn de souks?