Week 3

10 mei 2018 - Agadir, Marokko

week 3 zit er op. We zijn deze week naar de Souks geweest in Agadir. Dit is een grote hal met daarin allemaal kleine winkeltjes markt kraampjes. Dit was er leuk om te zien. Ook zijn we afgelopen weekend naar het strand geweest dit was ook lekker, wel ging het aan het einde van de dag hard waaie waardoor we niet meer lekker konde liggen.

Op het stage bedrijf zijn we druk bezig geweest met de gegevens verzamelen van de bespuitingen die ze gebruike. Deze gegevens hebben ze in Nederland nodig om dit in een programma te kunnen zetten. Dit programma heeft GreenXChange. Dit is een programma waar klanten van onder andere Agro Care in kunnen zien wat er tijdens het tele van de tomaten is gebruikt.

Op naar week 4!

1. Annemieke:
    14 mei 2018
    Goed bezig, en leuk dat jullie erop uit zijn geweest! Er zijn mooie excursies te doen, en voor een prikkie. Ik ben benieuwd wanneer we meer lezen over een traditionele Marokkaanse feestavond met uitgebreide maaltijden ;-) Misschien een keertje optrekken met de Marokkaanse collega's die de weg kennen, het is een hele belevenis Goed bezig met de opdrachten!